IKEA

Satte klockan på åtta imorse och låg och drog mig till nio. Hade bestämt att jag skulle åka till IKEA och köpa lite grejer till badrummet som jag ville ha, så vid halv elva åkte jag iväg. Therese skulle hängt med, men hon kunde inte.. det var lite tråkigt, men jag skulle ju bara dit en snabbis. Det tog 25 min ut till Stoughton där den närmsta IKEA-butiken ligger, och faktiskt den enda i hela Massachusetts. Gick runt där ett tag, plockade på mig det jag skulle ha.. skyndade nästan lite på mig för att komma till målet.. GODISET EFTER KASSORNA! Dom hade lite olika svenska saker, köttbullar, lingonsylt, kaviar, gravad lax, sill, ballerinakex och såklart svenskt godis. Ahlgrens bilar, Marabou, Daim och svenska fiskar. Köpte med mig lite choklad och bilar. Sen hade dom det bästa av allt, JULMUST! Trodde att jag skulle få spendera julen utan julmust men icke, köpte med mig två flaskor som jag ska spara i kylen, haha.



Jag blev besviken när allt stog på engelska :p


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej IKEA-shopparen,

va gott det ser ut..o du julmust..va gott.

2008-11-17 @ 18:49:17
Postat av: borre

halloj! du ser ut o trivas som fisken i vattnet! ha d bra! Kram

2008-11-18 @ 18:16:07
Postat av: Sarah

aaaaahhhh!!! finns det julmust på ikea :D:D!!!

2008-11-24 @ 05:02:13
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0