Elin har krockat!!!

Godmorgon Sverige!

Igår var det lördag och Elin och jag tog en sväng in till Boston för lite shopping. Det var jättetrevligt.. vi åt god mat på Quinzy Market och gick omkring i fleera timmar.. jag fick t.o.m ont i benen, stackars mig.
Vi tog tunnelbanan tillbaks hem till Wellesley och däckade i sängen.. vi var helt slut. Först tänkte vi gå på bio, men orken fanns inte så vi åkte och handlade mat på RocheBros. När vi satt där i bilen två små oskyldiga flickor tillbaka från mataffären trodde vi aldrig att resan skulle bli en mardröm. dö-dö-dööö.. nu blir det späännande vaa! Nej.. jag avslöjade ju allt i rubriken så ingen idé att låta er hållas. Vi hamnade i alla fall bakom ett rödlyse med en bil framför oss, och vi stog ivägen för en infart som en bil ville in till. Vi hade inte behövt flytta på oss men Elin var snäll så hon backade eftersom det ändå inte var någon bil bakom. Bilen åkte in och det blev grönt framför oss så vi började åka. Då kommer den här dumma dumma ungen och tror att han ska få köra in i samma infart som den tidigare bilen utan att vänta på att vi har åkt iväg.. när han väl såg att vi skulle börja åka så fick han panik i bilen och började LETA efter bromsen. Men.. han tryckte på gasen istället och dunkade in i Elins bil. Så vi åkte båda in på parkeringen och killen som klev ur bilen var bergis bara 16 och hade precis fått sitt körkort.. han skakade jättemycket och sa "förlååt.. jag letade efter bromsen men så råkade jag gasa istället." Ja.. det fanns ju inte så mycket att göra.. för Elins bil fick som tur va bara en liten skråma på den svarta hårda delen som inte ens syns.. men den andra killen hade en mycket finare bil och hans lack skrapades upp totalt.. haha.

Idag är det söndag och jag väntar på Danielle.. jag hade ingen aning om att vi skulle flytta klockan en timme bakåt idag, så jag gick upp när jag trodde att jag behövde gå upp.. dushade, gick och åt frukost. Så ser jag att mina klockor inte stämmer överens med dom i köket.. så jag frågar Lynne vad den egentligen är.. så var det ju mina som inte stämde.. så nu måste jag väänta. Vi ska åka iväg och köpa en mobil till mig.. äntligen. Vet inte vad jag ska hitta på mer idag.. får se vad som händer helt enkelt. Hoppas alla har det bra där hemma!













Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej tjejen,

Hann inte svara när du ringde så ring igen snart. Du är så fin på bilden. Här har vi haft kanonväder två dagar nu ..lite kallt med solen har visat sig hela dagarna. Igår ställde jag in lillbilen i garaget..längtar redan till våren då jag får rulla ut den igen. Hoppas att du mår bra hjärtat. Kram på dig

2008-11-02 @ 18:41:22
Postat av: Sui

Hej bästa! ser ut som du har det bra, trist med krocken dock ;) saknar dig

2008-11-02 @ 20:01:20
Postat av: Denne

Loppi! Du verkar ha det underbart där borta i staterna. Man blir ju lite avis när man själv sitter hemma i svinkalla stockholm ;) Du är så saknad här hemma! Sköt om dig hjärtat.

2008-11-03 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0