Det här känns bra!

Har precis kommit hem från en jättetrevlig kväll. Åkte först ut till Elin vid fem-tiden och möttes av en gigantiskt lång och långsam bilkö. När jag nästan höll på att ta livet av mig så släppte det helt plötsligt (efter 40 min!!!) och jag kunde köra vidare mot Burlington. Vi drog till McDonalds och åt, mitt första mål snabbmat, tro det eller ej, i USA. Men det kommer nog inte bli någon vana.. McDonalds är 1000 gånger sliskigare här än hemma. Var inte kvar i Burlington så länge eftersom jag var tvungen att vara hemma vid nio och byta av med Danielle så inte Haley skulle ligga och sova ensam hemma. Men när jag kommer tillbaka runt halv nio så var Jim redan hemma så jag kunde åka till Starbucks med Terese och hennes kompisar och fika :) Som jag nämnt tidigare träffas väldigt många svenskar på Starbucks vid Natick mall på tisdagar. Så jag träffade många tjejer som bodde i mitt område, och en av tjejerna som jag träffade har gått i min skola samma år som jag, världen är bra liten ibland.

Jag trivs hur bra som helst här. Man lär känna nya folk hela tiden och man lär sig något nytt varje dag. Nu ska jag kolla på Sex and the city och njuta av liveeeet. Sov gott!


Dom har börjat med julmuggar på Starbucks nu :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman min,

Jag blir så glad när jag läser dina brev..detta liv är verkligen Lisas. Jag mår dessvärre inte så bra. Fick åka in akut idag till läkaren och där fick jag svepa 30 st tabletter ..det var riktigt akut. Allergin hade inte släppt utan den fortsatte att blomma hela natten så jag var riktigt dålig när jag vaknade upp. Inga ögon syntes men körde själv ner och när de fick syn på mig då gick allt väldigt fort och fick sen lite bastning av doktorn...men nu är det lite bättre..ser iaf. Så det piggar upp mig när jag går in på din sida. Puss o kram min tjej.

2008-11-12 @ 16:40:07
Postat av: martina

va? någon från jensen? spännande.............

2008-11-12 @ 22:01:00
Postat av: Liselott

nee.. en tjej från min högstadieskola!

2008-11-13 @ 01:33:19
URL: http://lifeinboston.blogg.se/
Postat av: fany

ååh lisestjärt, jag är så avundsjuk att jag fan blir grööön, du verkar ha det sjukt bra! snart kommer jag och våldgästar, vänta bara... ring snart igen, pusss min darling

2008-11-13 @ 01:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0