Congraaatz!

Det är 2 timmar och 30 min kvar till Haleys födelsedag som hon har tjatat om heeela kvällen. Inte så konstigt, i den åldern kan man ju knappt somna på kvällen för att man är så ivrig. Jag saknar det lite.. samma pirr varje födelsedag och varje julafton..
Allefall, imorn ska Haley och jag baka en kaka till henne..  sen ska jag och Elin gå på bio på kvällen.

Idag har jag spenderat dagen med att träna, varit på Massbay College och pratat lite med dom där, varit på Roche Bros och handlat bröd.. sen tog jag en sväng till Starsbucks och sist hämtade jag Haley och hennes kompis Abbi i skolan. Dom skulle först ha en playdate hos oss, sen skulle dom hem till Abbi och vara där. När jag skulle hämta Haley hos Abbi halv sex så var det redan kolsvart ute. Jag hade ingen aning om vart hennes hus låg.. bara att det va 225 Walnut st. I Sverige är det rätt logiskt vart nummer 225 är, eftersom numrena kommer i rad.. men här så hoppar dom över flera nummer..så det kan vara nr 163.. sen kan nr 214 komma.. sen 225.. man vet liksom inte vilken hus. Så bilarna bakom mig fick ju panik på mig när jag hela tiden stannade vid varje hus och skulle kolla vilket nummer alla hus hade. haha.



Igår var det såhär fint, idag har det däremot regnat heeela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0