Boston

Väntar på att Elin ska komma nu. Vi ska in till Boston fastän vädret är sämst. Där ska vi träffa en annan au pair som heter Louise, som är här på lite semester, så vi ska väl visa henne runt och äta lite god lunch.. i Quincy Market om jag får som jag vill. Ikväll ska jag och Elin har mysig middag och sen ska jag KANSKE ut.. fast det är en stor tveksamhet eftersom isåfall så är det i Providence, som ligger på Rhode Island som är en helt annan stat. Menmen.. får se hur vi gör. Hoppas ni får en bra dag, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJ IGEN MIN FESTPRINSESSA.. HA EN TREVLIG HELG

2008-11-15 @ 18:43:50
Postat av: Leila

Åh jag va au pair i Providence! =) Hur kommer det sig att ni skulle dit o festa? :P Har du varit ute där förut?

Ha det bra! :)

2008-11-16 @ 16:14:17
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0