Another day in paradise

Hej igen.
Nu är klockan 11 och jag har precis tränat en timma på löpbandet. Sitter och äter lite frukost, ananas och kokos-bitar.. mm.. Lynne har bra smak när det gäller mat.
Nu håller Haley och Lynne på att sätta upp lite julbelysning ute.. och om en vecka redan ska julgranen upp. Lite tidigt för oss svenskar men det är väl mysigt endå.

Igår var det lördag och jag åkte som sagt med Elin till Kids Playground med hennes barn och hennes barns kusiner. Det var precis så roligt som jag anade, så jag var bara kvar en timma. Förlåt att jag drog Elin.


Elin hade kul i alla fall

Senare på kvällen så åkte jag och hämtade Paulina för vi hade bestämt att vi skulle ut för en gång skull. Så vi drog på oss vår läckraste outfit och åkte in till Boston och till ett ställe som heter Paradise, ett av de få 18+ ställena som finns i Boston. Det var okej.. tyvärr inte alls som hemma.. det var mer som en konsert fast tråkigare eftersom det inte var några kända som uppträdde. Men det var kul att göra något annorlunda för en gång skull. Det finns säkert bättre ställen.. så vi får leta vidare.

Nu ska jag snart ringa Tess och hitta på nått skoooooj.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min lilla flicka.. Idag är det 1:a advent och det regnar..som vanligt. Har varit nere i byn och kollat julmarknade..ja du kan ju tänka dig resten.

Satte in lite slantar till dig igår ..du kanske såg det. Nu börjar jag längta efter dig massor...Hoppas att du mår bra. Pussar o kramar till dig från mig.

2008-11-30 @ 17:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0