5 veckor

Nu har jag varit i USA i 5 veckor. Hemlangtan kanns lite mer an tidigare nu nar julen borjar narma sig. Saklart man vill fira julen med sin familj.. och battre blir det inte nar halften ska ivag till Thailand i flera veckor! Men jag ska val inte klaga egentligen.. ska bli riktigt kul att fa spendera julen har i USA. Nu i helgen efter thanksgiving sa ska tydligen julen satta igang har ordentiligt, hittills syns det mest i mallen och i affarerna.. inte sa mycket ute pa gatorna. 

Igar var jag och Haley i Natick mall och letade lite julklappar.. hittade direkt inget speciellt eftersom Haley mest ville in i hennes affarer och kolla pa gossedjur. Hon ar besatt av gossedjur, hon har sakert 100 stycken i hennes rum. Sa igar hittade vi en jattestor elefant pa macy's som var lika stor som mig. 700 dollar (!!!) kostade den och jag slar vad om att den star hogst upp pa hennes onskelista! Efter mallet akte vi forbi Ben & Jerry's och kopte med oss glass och nar vi kom hem hade Lynne antligen kommit hem fran Florida.. sa Haley var hypad hela kvallen. 

Anledningen till att jag inte kan anvanda vara kara svenska bokstaver ar for att jag sitter vid Haleys dator och inte min. Varat internet kranglar och Haleys dator ar den enda som internet funkar pa av nagon konstig anledning. Jag hoppas dom fixar internet nu innan dom aker! 

ha en trevlig kvall!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag ska skicka julklapp till dig sötnos, kanske en pepparkaka så känns det lite som hemmaa;)och så får den plats i ett kuvert också, perfekt.



idag har det varit halv snöstorm här typ, och det är alldeles vitt och mysigt. saknar dig min lilla reka, puss!



2008-11-24 @ 21:52:02
Postat av: Liselott

men jag tal inte pepparkakor :(

va mysigt.. vill ocksa ha sno nu!!

2008-11-24 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0