Nobody puts baby in a corner

Paulina och jag hade en jättetrevlig kväll igår.. vi såg Dirty Dancing eftersom hon aldrig hade sett den. Dirty Dancing måste man ha sett minst en gång, inget undantag!
Julmarknaden igår var okej.. var mycket hantverk och sånt, men jag fick allefall med mig Marabouchoklad för 15 dollar ;)
Alla svenska tjejer var ju med i ett Luciatåg som dom hade anordnat, och söta små barn från svenska skolan.

 

Dom hade någon svensk julmust jag aldrig sett innan, någon som känner igen den?

Linnea äter svenska våfflor!

En svensk tjej där hade bakat massa glutenfria saker!

Still alive!!


Efter julmarknaden tog jag, Linnea och Frida en runda på stan. Satans vad kallt det börjar bli nu! Som ni ser på bilden ovan hade jag bara min skinnjacka.. jag hade glömt min halsduk i bilen, så ni kan förstå att jag frös. Ska bara använda min vinterjacka nu!!


Tjejerna och vår bil som vi färdades med




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo...Nu saknar jag dig massor. Kul att ni hittade en svensk julmarknad..Gjorde jag med när jag var ute o reste. Svenska kyrkan är bra att gå till ifall man vill läsa lite tidningar ellr bara träffa svenskar. Puss på dig mitt hjärta

2008-12-07 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0