19 dagar kvaaar

Jag hade satt klockan på åtta imorse och hade tänkt att gå upp och träna lite tidigare idag. Men den tanken var inte lika lockande när jag väl skulle gå upp imorse.. varför skulle jag gå upp klockan åtta när jag inte har saker att göra förens elva? Så jag låg kvar.. det var mysigt men vid nio vaknade jag och ville inte somna om för jag hade en skum dröm. Elin kom hit vid elva, och då åkte vi och hämtade Paulina och åkte till Natick mall och tog en runda där. Klockan tre skulle jag hämta Haley och eftersom Elin inte började jobba förens fem så skulle hon följa med att hämta henne. När klockan redan var två kom Elin på att vi hade glömt bort att göra det hon faktiskt kom hit för att göra.. åka till MassBay och skriva upp henne på samma kurs som mig! Så vi var tvungna att skjutsa hem Paulina, åka till MassBay (där dom är riiiiktigt sega btw) och skriva upp henne och sen vara vid Haleys skola klockan tre.. allt under en timma. Så när klockan var fem i tre åkte vi från MassBay och fem minuter senare stog vi på parkeringen vid hennes skola.. och kutade till skolgården så hon inte skulle bli orolig. Men hon hade precis kommit ut när vi kom.. så bra gjort Liselott. Våra au pair liv är fyllda med spänning som ni ser ;)
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt.. laga någon god middag och se på någon film.. Elin jobbar som sagt, Tess är sjuk den stackarn.. kanske ska ta en runda till mallet igen.. hittade en riktig nice affär men hann inte vara där så länge!

jag och mina vänner

Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vilken kurs på MassBay ska ni läsa? Är förhoppningsvis också signad upp där nu, eller min värdmamma skulle skicka in registreringen i veckan... måste börja läsa mina credits (segt värre!)...

2008-12-06 @ 02:28:14
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0