Twilight igen

Igår hade jag som sagt bestämt mig för att vara inne och ta det lugnt.. men så blev inte fallet då Paulina ville gå på bio. Hon ville se Four Christmases, men jag ville verkligen inte se den så på nått konstigt sätt så blev det Twilight... IGEN! Men jag måste erkänna att filmen var mycket bättre nu andra gången jag såg den.. och jag gick ifrån biosalongen mer förälskad än tidigare. Det blev en trevlig kväll allefall.


Vår fina biograf

Paulina hatar att vara med på kort



Nu ska jag om några minuter åka in till Boston och gå på den svenska julmarknaden.. hoppas det är lite kul allefall. Hörs mer seeeen! Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennie

åå twilight var ju sjukt bra! :D

2008-12-10 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0