Trötter..

Idag är jag trött. Haley väckte mig halv åtta imorse och vi samlades i vardagsrummet och öppnade en del av presenterna. Vid tolv kom Bah, George, Uncle Pat och Carrie och vi samlades igen och öppnade resten av presenterna. Jag skämtar inte när jag säger att Haley hade säkert 30 paket att öppna, haha.. så mamma, jag har insett att jag är inte så bortskämd som du säger att jag är ;)
Fick allefall massa fina saker av Lynne, Jim, Haley + resten. Bl.a. jättefina mysiga tofflor av Haley från kate spade. Sen presentkort, kläder och Carrie's hemmagjorda chokladtryffel.. mmmm! Dagen har allefall varit jättetrevlig, vi har ätit god mat och spelat massa nintendo wii. Imorgon är det after christmas-sale i alla butiker, ännu mer rea än tidigare dvs, och jag som tyckte att dom hade mycket rea tidigare, så jag och Lynne ska iväg rätt tidigt imorn och hinna shoppa lite innan vi åker till New Hampshire. Det är sjukt hur mycket reor dom har överallt. Hemma börjar reorna efter jul, här börjar dom långt innan.. och det är bra reor också.. typ 40-70% på allt.

Hoppas alla där hemma haft en trevlig jul!
Tack mamma, pappa + släkt för julklapparna! Och såklart familjen Milton och Richardsson.. men dom läser ju inte min blogg ;p
Nu ska jag äta upp min chokladtryffel! ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Lisa,

Ja kan tänka mig reorna ower there..idag ska linda o jag till Barkaby Outlet o kolla in där lite på deras rea..kanske vi gör lite fynd oxå.Jag hopas att du o familjen får en riktigt trevlig resa nu till skidorten. Puss o Kram mitt lilla hjärta..o DU Tack för julklapparna. Halsbandet har jag på mig..en påminnelse om dig.Puss

2008-12-26 @ 08:26:56
Postat av: borre

Hej Lisa! som du förstår så ä jag o Göran hemma o latar oss.. Skönt d med! jag skickade dina linser idag hoppas du har dem till nyår. Ha d bra! Kram

2008-12-26 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0