Tomtegröt

Idag och jag och Tess slappat hela dagen. Jag gick hem till henne vid tolvtiden, och hemma hos henne fick jag smaka på hennes hemmagjorda risgrynsgröt! Som jag längtat! Dom äter inte det här vid jul.. eller överhuvudtaget, så min jul blev nu fulländad! Resten av eftermiddagen låg vi och kollade på Sex and the city avsnitt! Nu har jag precis ätit middag och ligger och kollar på Beverly Hills. Elin kommer snart hit och vi ska börja tagga inför imooorn!
Jag har allefall bestämt mig för den lila klänningen imorn.. den passar bäst med skorna ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

GOTT NYTT ÅR Liselott

2008-12-31 @ 05:52:42
Postat av: Lina F

GOTT NYTT ÅR DARLING!

HOPPAS DU HAR DET JÄTTEBRA OCH ATT DU FÅR ETT GOTT NYTT ÅR.

PUSS OCH KRAM

2008-12-31 @ 13:40:01
Postat av: borre

Happy New Year Miss Lisa! Ha d bäst! Kram Borre

2008-12-31 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0