Ska hyra skidor varje dag här

Lite change of plans, fick med mig datorn endå och vi har internet i stugan.. så jag kan blogga, underbart.. var lite tveksam i början ifall jag skulle överleva utan bloggen.
Nu har vi allefall kommit till stugan och vi har också hunnit med en biofilm och hyra min skidutrustning. Vi såg Marley and me, och den var heeelt okej.. lite sorglig faktiskt. Är jättetrött, så ska försöka somna tidigt ikväll.. för imorn ska vi upp tidigt och jag ska försöka vara pigg och redo att slänga mig ut i backarna klockan åtta. Lääängtar, tihihihi

C yaaa ♥

Förresten, jag vet nu vart alla söta killar hänger här i USA.. dom jobbar på skidbutiker!! Så jag ska nog gå och hyra nya skidor varje dag här.. allefall gå dit och klaga lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0