Saturday in Boston..

Igår åkte vi in i Boston trots att det snöade och var kallt, men det var mysigt. Tyvärr glömde jag kameran och kan inte visa hur fint det var när man gick genom Common park. Vi hittade allefall lite småsaker och vid halv sex träffade vi Elin och Kathrine på en sushirestaurang på Newbury st. Efter middagen skulle dom två gå och se Nötknäckaren på Boston Opera House.. jag valde att inte se baletten för några dagar sen när dom bokade biljetter, så jag och Tess gick på bio och såg Quantum of Solace! Den var huur bra som helst, precis som en bondfilm ska vara :)


Idag har jag inga planer, ska nog bara ta det lugnt.. det snöar fortfarande (!!), så det är säkert 1 meter snö utanför huset! Jims föräldrar kommer nog hit snart tror jag.. så jag ska få träffa dom för första gången.
Nu är det bara tre dagar kvar till juuul! Ni anar inte vad jag längtar.. fast jag förstår inte riktigt varför. På fredag åker vi till New Hampshire och åker skidor, sen så kommer jag hem perfekt till nyår i NYC!



Hej då pappa och Pontus.. ha så kul i Thailand, hörs om tre veckor!! God jul och Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0