Plaaaster fun time, woho

Idag har jag haft en bra dag trots att det har öst ner regn exakt hela dagen. Dagen började med att jag, Tess och Paulina åkte till Starbucks en snabbis. Sen åkte vi vidare till posten för jag skulle få iväg paketet hem till min kära familj, äntligen. 50 dollar gick det på att skicka det till Sverige... heeerregud.

Vid tre hämtade jag upp Haley och vi åkte, efter en snabb visit av Danielle och hennes bror, till Plaster Fun Time. PFT är ett ställe där man målar gipsskulpturer.. man väljer vilken skulptur man vill ha.. finns olika storleker och olika prisklasser. Så betalar man för den och så sätter man sig där och målar den. Färgen får man gratis och sen när man är klar så kan man välja ifall man vill ha sin skulptur glittrig, shiny, matt eller pärlig. Det var faktiskt kul.. men vi fick stressa lite därifrån för att hinna med allt annat som Haley skulle få gjort.. läxor och sånt. Hon valde allefall en korg med tre kattungar i, en av de största dom hade (såklart) och jag valde en av dom minsta dom hade, en lite ängel som man hänger i granen :)
Jim kom hem lite senare än vanligt idag och Lynne är i NYC med jobbet så vi hade lite myskväll efter läxorna och middagen. Vi satte på hennes favoritfilm, åt lite glass och jag satt och målade hennes naglar :)
När Jim kom hem så åkte jag väg till Starbucks med Tess.. så nu är jag hemma igen och har precis lagt mig i sängen, så good night sweden!



Kommentarer
Postat av: Jannica

Jajamen, Quebec blir det! :) Valde klasserna med start från januari (och de pågår till mitten av februari), vill bara få det överstökat så fort som möjligt! Du då?!

2008-12-12 @ 06:02:12
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Pluttan,

Dagen för e lucia...fyllekväll för många. Idag slutade jag tidigt och åkte hem o tände upp massor av ljus. Snö har vi fått i massor. Ska försöka få iväg ett paket till innan jul till dig ..vet inte om du hinner få det. Kram på dig min skatt.

Mamma

2008-12-12 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0