Lösgodis!!

Kom hem från Tess för en halv timma sen typ. Vi har haft filmkväll med, hör och häpna, SVENSKT lösgodis!! Hennes mamma hade skickat det till henne och massa annat gott. Tyvärr fanns det inga ferraribilar i påsen, men det fanns lite annat gott ;) Vi kollade på Love Actually, såg den filmen för flera år sedan och då tyckte jag att den var rätt dålig.. men den är faktiskt helt okej.. man skrattar mycket allefall!

Som ni ser i inlägget nedanför har vi fått upp julgranen i vardagsrummet.. i morse kläddes granen, sen har dagen bara bestått av träning, liiite shopping och filmtittande. Köpte två julklappar till mig själv.. det var jag värd efter alla julklappar jag köpt till alla andra!!
Imorgon är det måndag igen.. en ny vecka, och två månader i det här landet för min del.. 10 dagar kvar till jul... eller 9 om man räknar svensk jul, men här i usa får inte paketen öppnas förrens på morgonen den 25:e. Man firar typ två dagar här, både den 24:e och 25:e.

Nu ska jag gå och lägga mig, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0