Julfest, woho

Vi var ju som sagt på julfesten igårkväll, och det var väl helt okej. Var kul att träffa alla allefall, men dom hade inte ordnat något direkt. Vi kom dit, åt lite mat och sen bytte vi julklappar.. sen åkte vi hem. Juste ja.. dom som ville fick sjunga julsånger också. Det är så gulligt att höra när thailändare sjunger julsånger! I mitt paket låg det ett ljus, och eftersom jag älskar ljus så kunde det inte blivit så mycket bättre. Elin, jag hoppas du kommer använda dina strumpor och din fina mössa ;)
Haha, sjukaste var ändå att dom hade ringt dit en tomte som alla genast skulle fotograferas med! Förstår inte riktigt.. alla blev helt galna och ville fotas sittandes i tomtens knä, haha. Precis som 5-åringar. Det var lite lustigt.
Fick ingen bild på tomten, men här är Elin.. minst lika fin! ;)




Kristin, Kathrine, Anna, Mary, Kathrine igen och min fina julklapp ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman...gillar inte du tomten??? Du kan väl slå en signal imorgon...puss

2008-12-18 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0