jag som skulle sovit..

Imorse vaknar jag hemskt irriterad av att målaren håller på men någon maskin som lät jättehögt. Kunde såklart inte somna om så jag inser att jag lika väl kan gå upp. Hade huvudvärk och kände mig inte alls så pigg men det försvann efter en runda på löpbandet.
Under dagen har jag bara tagit det lugnt.. gjorde som sagt ett pepparkakshus med Haley men annars inte så mycket mer. Idag har det nog varit den kallaste dagen hittills här.. var säkert -1 eller nått.. så jag försökte hålla mig inomhus så gott det gick.

Nu är det bara 20 min kvar till Gossip Girl.. förra avsnittet slutade med att en olycka hade hänt.. men man fick aldrig reda på vad som hade hänt, så jag väntar med spänning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0