Jag fick en alldeles underbar idé...

Ni som känner mig som inte sett mig sen jag flyttade tror jag aldrig har sett mig så blek som jag är nu, eller allefall inte på tre år. Jag har varit för lat här för att åka och sola, när jag annars hemma bara går in till ett annat rum.. så nu ska jag ta tag i saken för jag vill inte se ut som ett albinobarn på nyårsafton. Lösningen är SPRAY TAN! Kom precis på den geniala idén, så så fort Jim kommer hem med bilen är det jag som åker iväg till smarttan och kommer hem brun och freeesh. YES!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Spray tan .Är inte naturligt för en ung vacker flicka.Var försiktig med din vackra hy!

2008-12-30 @ 09:31:46
Postat av: Liselott

Men spray tan är inte alls farligt, det är det som är bra farfar :)

2008-12-30 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0