It's snowing!

Hej mina söta vänner. Här snöar det, mycket. Det ska tydligen komma en snöstorm snart.. men den har inte kommit än. Bara massa snö, men jag klagar inte :)
Idag hade Haley halvdag så jag var uppe "tidigt" och tränade, sen åt frukost sen åkte jag iväg och hämtade henne vid tolv. Gissa vad jag vaknade av idag? Målaren som pratade i telefon!! Det har han förövrigt gjort hela dagen, och han är spansk så han pratar på spanska, och högt! Väldigt irriterande när man försöker fokusera på något annat. Dom bestämde sig för att få ett till rum målat så han är kvar :(
Jag ska nog bara vara inne idag just pga att det kommer en snöstorm, imorn ska vi till Boston och sen ut och äta sushi eftersom lilla Elin fyllde år häromdagen. Det ska bli trevligt.. sen om jag får som jag vill så ska Tess och jag se Quantum of Solace, den nya bondfilmen som ingen har velat se med mig! Ha en rolig fredagkväll alla där hemma.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0