I’m such a crybaby

Har precis kommit hem från en jättegod lunch och shoppingrunda i mallet med Tereza. Hittade äntligen min julklapp till Jim, så nu är jag nästan klar med alla julklappar.. kom på att jag kanske ska köpa något till Debrah också eftersom dom kommer spendera julen med oss. Idag kommer Danielle hit så jag spenderar väl eftermiddagen och kvällen med henne, ska försöka hinna med en timma på löpbandet också.

Igår efter gossip girl avsnittet var jag helt förstörd typ. Det var ett väldigt starkt avsnitt, ni som sett det förstår, så jag började grina och slutade nog inte grina förens jag somnade.. haha. Det var kanske inte bara avsnittet som gjorde det, men det känns bra idag :) Nu måste jag vänta till den 5:e Januari eftersom det är juluppehåll.. tack så jättemycket för det.


Så här snygg var jag säkert igår..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman...fick du lite hemlängtan..saknar du mamma..;)Puss på dig

2008-12-09 @ 21:36:02
Postat av: Jocke

Du har alltså lagt på dig lite, tydligt på bilden.

2008-12-10 @ 16:49:48
Postat av: Liselott

nej! gjorde ett inlägg tidigare som tydligt klargjorde att jag INTE "lagt på mig" JOCKE ;p

2008-12-10 @ 18:48:28
URL: http://lifeinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0