heeey

Blev lite ont om blogginlägg igår, sorry.. hittade ingen tid att blogga, som ni vet så är mitt liv här vääldigt stressigt så ibland hinner jag bara inte. Så nu sitter ni där hemma och undrar vad som hände igår.. 5 min efter jag vaknade så var jag påväg till Paulina för hon ville ha skjuts till frisören, jag hann precis hem tills hon ringde och jag skulle hämta henne igen. Vi åkte till Whole Foods och köpte lite guacamole och nachochips, som är ett bra tips på en väldigt bra frukost/lunch, och satte oss i hennes soffa och kolla på tv. Åkte igen vid halv två för jag skulle färga håret, och sen vid tre kom Elin och vi åkte tillsammans och hämtade peanut i skolan. Lynne kom hem igår från NYC, och Haley hade en playdate så det blev inte så mycket jobb för min del... så på kvällen sprang vi bara omkring och sminkade oss och sånt som alla tjejer gör innan dom ska ut ni vet. Vi hämtade Paulina vid sju, och sen hade Lynne beställt sushi, och det var inte helt fel.. fire dragon roll.. mm! Vid nio skjutsade Jim oss till tunnelbanan och efter 30 min var vi på Dave's "Prom", som han hade valt att kalla det.. det var baltema så det var några som hade kört på det och kom i balklänningar och kostym.. men det var inte så många.
Det var allefall en rolig kväll.. vi bestämde oss för att inte dra vidare till klubben utan stannade där. Det var en väldigt trång lägenhet för 50 pers, men det var kul att komma ut lite och träffa amerikanare!


Elin och någon kille körde ett spel med muggar och en pingisboll, kuuuuuuul



Han hade väldigt fin utsikt från hans takterrass



Idag ska jag bara ta det lugnt, ska till Paulina ikväll och ha filmkväll. Förresten.. det är 12 dagar till JUUUL, YES!

Kommentarer
Postat av: jempa

mums?

2008-12-18 @ 08:20:46
URL: http://livinginamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0