Grattis babe!

Idag har Elin blivit 19, Grattis min lilla täbb! Har precis kommit hem från henne där jag har proppat i mig massa glasstårta. Jag, Elin, Kristin och Kathrine var i Burlington mall en stund också, men jag kom faktiskt därifrån tomhänt.. om man inte räknar med kakaon som jag köpte till mina chokladbollar jag ska göra till julfesten imorn ;) Dom ska bli det bästa alla spanjorer och tyskar någonsin ätit, yes!

Idag sa målaren till mig att dom blir klara på torsdag, trodde aldrig att den dagen skulle komma.. har tagit hur lång tid som helst! Ska bli skönt att inte ha personer som springer omkring överallt.
Händer inte så jättemycket här annars nu.. vi ska boka bussbiljetter till NY imorn, och hitta någon bra restaurang att äta middag på. Vi ska träffa en annan svensk tjej där också som åkte med oss från Sverige.. Linda och hennes kompisar från Stamford. Hennes kompisar kände några promoters i NY, så vi kommer förhoppningsvis in på någon klubb :)
Nu ska jag sova tänkte jag.. behöver energi till alla chokladbollar som ska göras imorn, haha.. sov gott!


Fina födelsedagsbarnet!


Kommentarer
Postat av: jempa

2008-12-18 @ 08:15:23
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: jempa

jag vill också träffa er på nyår!!! låter INTE helt fel att vara i storstan då eller...

2008-12-18 @ 08:17:20
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: jempa

... sparas inte mina kommentarer? hm. hade varit kul att fira nyår med er iaf. sup er full, det ska jag göra. puss

2008-12-18 @ 08:36:25
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: Liselott

Jaa.. men kom dit dååå :) vad ska du göra skrutt??

2008-12-18 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0