Godmorgon

Idag är det torsdag tror jag.. ja, det är det.. hoppas jag. Har precis vaknat och ska snart upp och träffa Paulina. Vi ska åka och äta någonstans, sen vid tre börjar båda jobba. Imorgon är det fredag och vi ska uuuut. Ska bli så jäkla kul. Först ska vi till en kompis till Paulina, Scott's kompis Dave som fyller 22, som ska ha en jättestor fest i hans lägenhet i Boston. Ifall det är tråkigt där så ska vi fortsätta till en klubb som ligger rätt nära han, men ifall vi har kul så stannar vi säkert kvar.
Igår hade jag en rätt tråkig dag.. det ösregnade typ hela dagen, så jag var inte så jättesugen på att gå ut. På kvällen drog allefall Paulina och jag till Starbucks och satt där några timmar. Nej.. orkar inte skriva mer, ska upp och äta fruuukost!



Kommentarer
Postat av: Borre

Hejsan svejsan! regn i boston.. inte roligt! här ligger snön vit på backen härligt hoppas d ligger kvar till jul. så d blir lite julstämning. Ha d bra! Kram Borre

2008-12-11 @ 18:48:19
Postat av: Jannica

Ska också läsa samma kurs (med resa till Kanada)... :)

2008-12-12 @ 05:48:15
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0