Go Babson!

Har inte orkat eller hunnit skriva idag under dagen så får ta och göra det nu. Jag har precis lagt mig och kollar på Polarexpressen.. det är nått som jag bara älskar med den filmen. Idag har jag, Paulina och Tess ätit lunch på ett mexikanskt ställe, tränat och sen tog jag äntligen tag i studiegrejen och åkte till MassBay College och skrev upp mig på kursen. Så nu är det bestämt, i Januari ska jag läsa en kurs som heter Journey through North America. I kursen ingår också en resa till Kanada.. Quebec.. och dit reser vi den sista Januari.. ska bli kul :)

Kvällen har vi spenderat på en basketmatch i Babson College. Paulina drog med mig och Tess och det var väl helt okej endå.. det var roligare att kolla på basket än amerikansk fotboll. Tyvärr så förlorade Babson.. men det var inte så konstigt för det andra laget var mycket bättre.
Har inga planer imorgon än.. ska jobba för en gång skull, så jag ska nog ta det lite lungt innan jag ska hämta henne och bara slaaaacka. Nu ska jag sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0