Det var bättre förr

Jag blir upprörd när jag kollar på årets julkalender (svt play). Den är ju verkligen jättedålig! Jag tycker synd om alla barn som har suttit och väntat på julkalendern och så får dom titta på det här. Pinsamt!
Det är ju bara att lyssna på namnet.. "Skägget i brevlådan"! Varför kan dom inte visa något roligare som Mysteriet på Greveholm eller När karusellerna sover? Jag älskade julkalendern när jag var liten.. men det hade jag verkligen inte gjort om dom hade visat Skägget i brevlådan. Stackars stackars barn.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh jag älskade mysteriet på greveholm, jag var jättekär i killen i familjen haha.

(Liselott kom heeem!! det är tråkigt utan dig)

2008-12-04 @ 20:12:33
Postat av: Mamma

Hejjjj, Ja själv tyckte jag om Teskedsgumman..

Nu är det dax igen för Laxcupen här i Karlsborg. Massor av båtar från Sverige,Finland,Ryssland mm. Så nu blir det två sena kvällar på hotellet som servitris. Ska du komma hit o hjälpa till??

Puss på dig min lilla gumma.

2008-12-04 @ 21:40:09
Postat av: Liselott

Jag vet att det är tråkigt utan mig.. det är bara att bita ihop... kommer ju om 11 månader! ;)

2008-12-05 @ 02:29:48
Postat av: beundrare

hahaha älskar dina blogginlägg....

designen har du fått till jävligt bra med.

msn?? hallå.. hur har vi glömt bort det? :S

2008-12-05 @ 09:05:41
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: borre

hej på dej! vilken fin bakgrund du har!! sugen på julklappar eller? laxcupen inställd idag pga blåst skittråkigt! ha d bäst! Kram

2008-12-05 @ 15:31:03
Postat av: Sui

chistmas edition, we liiike

2008-12-05 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0