December 22

Två dagar kvar!! Woho!
Jag har varit ute och slirat på vägarna idag. Man får lite sälenkänsla när man går utanför dörren, för det blir sällan så här fint hemma i slaskiga Stockholm. Har hittat lite skidkläder eftersom jag lämnade mina hemma, tyvärr, sen så har jag jagat parkering utanför Roche Bros eftersom peanut ligger hemma och har JÄTTEONT i halsen och ville ha cinnamon buns, typ kanelbullar. Haha. Det är underbart väder ute, perfekt skidväder.. så jag hoppas att det håller i sig nu tills vi ska åka. Vill inte ha mer snöstormar! Ska iväg lite senare igen och leta efter lite fler grejer, Lynne behövde bilen nu så får sitta inne ett tag. Hoppas ni har lika mycket julkänsla i kroppen som jaag! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jaa, det är verkligen snökaos här. Idag är det lungt men i helgen asså, jag vet inte hur många gånger jag trodde jag skulle åka in i en snödriva.

Bästa av allt: Jag har inte sett så här mycket snö på flera år hemma i Sverige tror jag.

Vad är det för fel på Sverige måste jag säga.

Förut var det USA det var fel på men nu inser jag att det är i Sverige bristen finns hahha.



Hur är det med dig då, hur går det i familjen?

Jag kan inte sluta tänka på din roliga värdmamma och när det ringde hem, hon rusade hem och svarade att hon var hemma. Serriöst, jag tänker på det asmycket och skrattar högt för mig själv. HAHAHAHA.



Hur ska du fira jul? Vad ska du göra den 24 dec?



Kramar Louise

2008-12-23 @ 02:04:33
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej hjärtat!

gud så underbart du har det i usa, jag vill också ha en massa snö! här hemma i Sverige är det vara sjukt kallt och mulet...

Ha en underbar jul snutti! sankar dig pussar <3

2008-12-23 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0