Dear rain..

...please don't disturb our skiing tomorrow.

Dagen har varit riktigt trevlig, om man bortser lite från vädret. Som jag sa tidigare så gick vi upp vid sju, och vid åtta stog vi och hade köpt liftkort och hade lämnat av Haley på skidskolan. Hemma går ungarna i skidskola typ en timma, max två.. här tar dom hand om barnen heela dagen, från åtta till tre på eftermiddagen. Då tar dom såklart lite pauser också, äter lunch och sånt. Jag, Jim, Lynne, och tre till personer som jag inte kan namnen på åkte hela förmiddagen, och vid tolvtiden så börjande det regna rätt mycket, så då satte vi oss och åt lite lunch. Ingen hade någon lust att åka mer så vi åkte hem och jag vilade lite.. två timmar typ :p var helt slut!
Ikväll så ska vi köpa kinamat och åka hem till deras kompisar här och äta, eller om vi skulle äta på restaurangen... tror inte dom har bestämt sig riktigt. Nu är dom allefall och tar några drinkar och jag är i stugan med Chaz och kollar på tv. Skidstället vi är på heter Loon Mountain och ligger i Lincoln, NH. Det är ett rätt okej ställe, Lynne sa att det är inte det bästa som finns, men det är bra backar för Haley så därför åker dom hit.. annars skulle hon hellre vilja åka till Vermont där det tydligen ska vara bättre. Men jag tycker att det duger, i stort sett samma nivå som hemma!

Hoppas alla har det bra hemma.. eller i Thailand, vart ni än är! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nejjj....vilken osis med regnet. Men tyvärr så kan man inte styra allt. Åkte hem från Linda igår em .lördag. Hon skulle ut o bowla med Elin o några killar. Ja du Barkaby Outlet var inte helt fel...70% i nästan alla butiker så det blev en hel del shopping för oss..Jag håller tummmar o tår att regnet inte ska falla på er idag utam snöööö. ha det bra o du...bryt inga ben. xoxo

2008-12-28 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0