Bergis en halvmeter snöööö

Nu har det snöat konstans i ett dygn säkert.. hur kul som helst för det är jättemycket snö!! Jag ska ut och leka! Nej det ska jag inte.. skojade bara. Ifall Haley var hemma kanske jag skulle det.. men nu är hon inte det, så jag ska kolla på Batman The Dark Knight som Jim hade köpt igår.. såg den på bio innan och kan ju säga att man blir verkligen inte besviken ifall man kollar på den. I eftermiddag ska jag in till Boston som jag säkert nämnde tidigare och äta middag och köpa de allraallra sista julklapparna.. har två kvar, två småå!

Ciao!

Grattis min underbara Isabella! Nu är det bara ett år kvar till systemet, och den födelsedagsfesten ska jag inte missa! Saknar dig ♥


Chaz ute i snön

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh vad avundsjuk jag blir på snön ni fått. Här hemma skiner solen idag iaf. Den har vi inte sett på många veckor. Är ledig idag så det blir en sväng med Göran ner till byn o kollar in de öppna affärerna (om de nu är öppna)Idag åker Pontus till Thailand..saknar er massor. Kramar till dig. Fjäre advent idag iiii (4 små ljus) hihi

2008-12-21 @ 09:27:33
Postat av: Bella

Tack älskade Liselott. Saknar dig också! Men snart kmr du hem (snart i mina tankar iaf :)). Ha det bäst darling! Pussssss

2008-12-22 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0