Aldrig fel med gratissaker..

Handlade en del på Victoria's Secret förra veckan och ifall man handlade för en viss summa så fick man ett presentkort med en hemlig summa på. Summan fick man inte reda på förens den 1:a december.. så jag åkte dit idag för att se vad som var på mina kort.. hade två. Det lägsta man kunde ha på korten var 10 dollar.. och tyvärr så innehöll båda 10 dollar, men det var inte fy skam det eftersom jag fick med mig fina undies'ar hem och jag la bara till 10 dollar.


Tog även en sväng till Sephora och köpte deras underbara super supreme body butter som doftar Mango. Tror att man kan beställa den i deras webshop för er hemma i Sverige :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah va bra! Var nastan lite radd for att man behovde kopa innan man fick reda pa vad det var pa. Jag har 3 st. Spannande. Tank om nat ar $500 :D

2008-12-04 @ 02:34:44
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0