24 December!

Känns skumt att inte ha firat jul idag.. men vi har allefall varit på middag med massa släktningar, det var god mat och trevligt folk. Åt kött med sparris och någon slags potatisgratäng, sen blev det lite glass till efterrätt. Så nu har jag precis kommit hem och ska försöka somna lite tidigare än vanligt.
Åkte till Natick mall i förmiddags för jag ville köpa en ny klänning till middagen ikväll. Så hittade jag en, eller två faktiskt men en ska jag ha på nyår tror jag ;) Så kommer jag hem och testar klänningen som jag hade köpt till middagen.. och det var inte alls samma känsla som jag hade när jag testade den i butiken. Helt plötsligt var den jätteful och inte alls min stil. Så jag bestämmer mig för att åka tillbaka till mallet och lämna tillbaka den och försöka hitta någon annan, det var ju inte det roligaste eftersom det är dagen innan jul = mycket folk i mallet = svårt att hitta parkering. Men det gick smidigare än jag trodde och jag hittade en annan klänning i samma butik, så det gick fort och jag var hemma igen 1½ timma senare.

Har precis satt på filmen The Women, hoppas den är bra. Imorn ska jag upp tidigt, Haley kommer väcka mig när det är dags att öppna julklapparna.. och om jag känner henne rätt så blir det säkert runt sjutiden.. precis den tiden jag själv ville öppna första paketet när jag var liten. Herregud var ivrig man var då.. fast det där har inte ändrats så mycket om jag ska vara ärlig ;)

God jul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0