12 grader och solsken..

1 december och det har varit 12 grader och solsken idag.. inte konstigt att man mår så bra. Snön är mysig ifall den kommer en vecka innan julafton, sen försvinner i Januari så man ändå hinner åka skidor. Här är chanserna nu att vi får se snö på julafton 50/50.. så det är bara att hoppas på att det kommer snart.. det haglade faktiskt igår, så vädret här har lite humörsvängningar som ni märker. Dagen har jag spenderat med att handla julklappar, och jag lyckades hitta väldigt bra presenter om jag får säga det själv. Jag läängtar så mycket till julafton nu.. men det kommer vara lite jobbigt att inte kunna öppna paketen den 24:e, här öppnar alla sina julklappar på morgonen den 25:e. Ifall ni vill skicka en julklapp till mig är ni varmt välkomna att skicka ett paket till;

Liselott Svensson
44 Whittier rd
Wellesley 02481

Önskar mig ferraribilar och glutenfria lussebullar ;)


Har precis tränat lite och nu sitter jag i det nymålade vardagsrummet och kollar på Beverly Hills, det gamla hederliga 90210 såklart ;) Blev riktigt fint här inne, kan visa lite bilder imorgon. Hoppas att resten av rummen blir klara snart så man faktiskt kan vara på övervåningen. Nu ska jag fokusera på mat som jag kan fylla min söta mage med, och om två timmar är det gossip girl.. äntligen!! Sov gott alla söta vänner där hemma, hoppas ni inte saknar mig för mycket!

Kommentarer
Postat av: borre

hello! här regnar det! skittråkigt. jasså du väntar på julklappar du... har du varit snäll? ha d bra! kram borre

2008-12-02 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0